RSS

Session Review – 5.05.2014

06 Май

Днес почти целия бях заета с „несвойствени задачи“ – 4 дни ни държаха без вода, съответно се наложи да правя някво „супер почистване“. Бях доста уморена, затова сесията ми е доста малка. Усетих, че губя концентрация и реших просто да затворя масите.

Резултатът от сесията е:

SR-5.5.14

Избрах само 1 ръка – печеливша, нямах кой знае какви загуби днес.

В тази ръка съм изправена срещу непознат опонент (само 8 ръце, но има бележка, че обича да вижда флопа, а пък там – каквото сабя покаже: fit or fold), стандартно отварям с ТТ и получавам кол. На този доста опасен борд правя продължаващ залог след чека на опонента, но … чек/рейз? Спрямо диапазона му имам очакван дял около 66% и смело колвам. На търна нещата стават „страшни“: той влиза ол-ин – тук очакваният ми дял спада на 60 %, но това все пак не е малко, за туй се хвърлям в пота и аз и печеля (не мислете, че дялове съм ги смятала по време на сесията – но размислите ми по тази ръка вървяха приблизително така – според очаквания дял).

 

 

Вашият коментар

 
