RSS

The complete guide to motivation (19 – Analyze your own motivation)

01 Май

19. Анализирайте собствената си мотивация

Показах ви множество различни системи, шаблони и стратегии, които можете да използвате, за да подобрите мотивацията си както в покера, така и в живота.

Можете дори да надникнете по-дълбоко в себе си и да анализирате, какво влияе върху мотивацията ви само като наблюдавате поведението си.

Най-лесният начин да го направите е да изберете нещо, което сте мотивирани да правите, и друго – което не ви се прави, и след това да ги сравните и намерите разликите между тях.

Може би едното е по-увлекателно. Може би обикновено го правите сутринта, когато сте свежи, а другото – вечерта, когато сте уморени.

Аз, например, знам, че винаги съм навит да пиша постове в блога си и да тренирам клиентите си, защото това е нещо, които искам да правя в живота си.

От друга страна, също така знам, че за мен винаги е било трудно да уча онези предмети в училището, в които не виждах полза за мен – те не бяха в унисон с визията ми.

По този начин аз разбрах, че ако искам да остана мотивиран, трябва да се съсредоточа повече върху правенето на увлекатените неща, които са в унисон с визията ми, и именно те ще ме докарат там, където в същност искам да бъда.

След като осъзнаете разликата, вие също можете да се опитате да промените дейността, която не ви е по душа, за да стане подобна на тази, с която се занимавате с удоволствие. Намерете начин да я направите по-увлекателна. Опитайте да се занимавате с нея в друга част от деня. Опитайте да я свържете по някакъв начин с визията си.

ДЕЙСТВИЯ:

  1. Запишете едно нещо, което правите с удоволствие.
  2. Запишете друго нещо, което никак не ви се прави.
  3. Определете разликите между тях
  4. Променете дейността, която не ви е по душа така, че да е подобна на тази, която правите с удоволствие.

Между другото, можете да разширите тази концепция и за други неща в живота си чрез сравняване на неща, в които не сте добър, с други, където сте „велик“, и определяне на разликите в правенето им.

 

 

Етикети:

Вашият коментар

 
