RSS

The complete guide to motivation (10 – Motivating environment)

22 Апр

10. Мотивираща среда

Както споменах в предния раздел, на мен ми помогна това, че имах множество приятели-съмишленици и ментори, с които можех да се свържа след като попадах в задънена улица. Да имаш подобна мрежа е много полезно, защото това ще ускори напредъка ви и ще ви помогне с големи идеи, дори да не сте в застой.

Някои хора казват, че най-много време човек прекарва със средно 5-ма души. А ако вие сте заобиколени от множество негативни и неамбицирани хора, които по случайност са вашите приятели или семейството ви…, е, няма как да максимизирате потенциала си.

Знам, че за много хора е трудно да „разкарат“ старите си приятели, които забавят прогреса им, защото те се страхуват в крайна сметка да останат сами, затова аз не ви призовавам да правите това. Вместо това, ще се съсредоточа върху онзи момент, който ще ви помогне първо да намерите повече приятели-съмишленици, а след това вие сами можете да решите, дали искате да намалите времето, прекарвано със старите ви приятели, или не.

В този раздел, ще ви покажа, как можете да изградите мрежа от хора, които ще ви помогнат да излезете от задънената улица и да стигнете до следващото ниво по-бързо.

Когато правите връзка с другите, вие трябва да се фокусирате върху хората, които са поне с едно ниво над вас в определена област, било то покер, хранене, физически натоварвания, бизнес или продуктивност. Аз лично предпочитам да намирам хора, които са най-добри в това, което правят, но знам, че това може да се окаже доста трудно.

Трябва да разберете едно нещо относно намирането на контакти с другите хора – не става въпрос за получаване на нещо от тях. Разбира се, това може да се случи някога, но често вие няма да получите нищо незабавно. Така че, вместо да мислите, какво можете да получите от тях, фокусирайте се върху това, какво вие можете да им дадете.

За щастие, една от най-големите ценности се състои в това, което всеки е способен да направи – да последвате дадения съвет и да благодарите за него. Така е, защото толкова малко хора правят това. Раздавам съвети на много хора и по-голямата част от тях никога не ги изпълняват. Някои го правят, но не ми съобщават за това. Хората, които следват съветите ми и ми събщават за това, са тези, на които съм щастлив да помогна, ако те попаднат в задънена улица, защото знам, че те няма да загубят времето ми с неизпълнението на новия съвет, който им дам.

Позволете ми да ви представя едно примерно писмо, което можете да използвате направо сега, за да се свържете с другите хора. Те могат да бъдат покер-играчи или покер-треньори. Трябва да сте малко предпазливи при искане на помощ от много заети хора, като добре известни покер-треньори, но ако само разговаряте с някой покер-играч, можете да се обърнете към него дори и от скайпа. Какво пък, нали ще правя живота ви по-лесен, така че ще ви дам скриптовете и за двете опции.

СКРИПТ – СВЪРЗВАНЕ С ПОКЕР-ТРЕНЬОР

Здравейте (име),

Казвам се Еди-кой си, известен като Бла-бла в покерстратеджи. Гледах последната ви серия видеа доста внимателно и приложих стратегиите от тях. Стратегията, която наистина ми харесва и която направи най-голямата промяна в мен бе Х – Доста губех преди в подобни ситуации, но сега съм убеден, че мога да взимам правилни решения (+EV) в тези ситуации.

Благодаря ви много за създаването на серията, тя направи живота ми доста по-лесен!

Имам няколко въпроса относно У – имате ли нещо против да ви ги изпратя, за да получа някои отговори?

Благодаря ви, Еди-кой-си..

Следващата стъпка, след като получите отговора – изпълнете, по дяволите, съвета, който ви е даден, и запознайте треньора с напредъка ви. Правете това известно време и много скоро ще се сдобиете с една добре развита връзка, че дори можете да се сдобиете и с ментор.

Нека да се предвижим към следващия скрипт.

СКРИПТ – СВЪРЗВАНЕ С ПОКЕР-ИГРАЧ

Здравейте (име),

Казвам се Еди-кой си, известен като Бла-бла в покерстратеджи. Следях известно време блога ви и наистина харесах постовете А, В, С. В същност, приложих стратегията Х от поста А и получих тези резултати, така че това действително работи добре за мен!

Тъй като изглежда сте наистина добър в Х, би ли било възможно да се срещнем за 15 – 30 минути в скайпа, където бих искал да ви задам няколко въпроса по тази тема?

Ако сте съгласен,  никнейма ми в скайпа е: ******, и съм свободен в следните дни и часове:………………………

Става ли?

Еди-кой-си

Забележете, използвах специфично време и направих да е много лесно за другите хора да приемат поканата ми. Съгласете се, ако сте на тяхно място и получите подобен имейл, бихте ли го отклонили? Не мисля така.

Следващото нещо, което трябва да направите (ако разговорът е бил успешен), е да изградите връзка чрез редовни разговори по скайпа. Обикновено аз говоря с приятелите си през седмицата и след приключване на разговора планираме следващия.

За да изградите подобни връзки, трябва да сте сигурни, че действително цените другия човек, като изпълнявате дадените ви съвети.

Сега, вече имате скриптовете, време е да ги вкарате в действие.

ДЕЙСТВИЯ:

  1. Намислете си 3-ма човека (треньори или играчи), които наистина цените и искате да се свържете с тях.
  2. Изпратете им имейли или съобщения, използвайки горните скриптове.
  3. Опитвайте се отново и отново, докато успеете да ангажирате поне 5 човека, с които ще говорите поне един час в седмицата.

 

 

 

 

Етикети:

Вашият коментар

 
